Yamaha MT-10 Chiptuning + Dynorun
BORN TO BE WILDER! Waarom genoegen nemen met 150PK op je achterwiel als je 160PK kunt hebben? πVandaag werd op de testbank van GO-Eco Chiptuning Uitgeest deze Yamaha MT-10 voorzien van meer dan 10PK extra vermogen en 10Nm extra koppel op het achterwiel(!) πͺπ»
GO-Eco bedankt Jan Pleging die onze testbank heeft voorzien van een prachtige verstelbare motorsteun. Hierdoor kunnen we nu elke motorfiets razendsnel en veilig testen. Thanks Jan! Het werkt echt fantastisch! Binnen een paar minuten staat elke motor muurvast op onze testbank.
Vandaag hadden we een dagje ingepland om de grenzen van onze nieuwe apparatuur voor motorfietsen optimaal te verkennen. En jawel, na een dag van intensief testen slagen we er er in om voor deze splinternieuwe MT-10 (1800 km) de beste mapping ter wereld te ontwikkelen. π (Op verzoek ook V-Max uitgeprogrammeerd en inspuiting van brandstof blijft iets doorgaan na gas los).
METEN IS WETEN! Daarom in dit bericht bijgevoegd de testresultaten (dynosheet) die laten zien dat deze vermogens- en koppelwinst zich niet in een klein gebied manifesteren, maar over het hele toerengebied voorhanden zijn! π
Hoe dat in de praktijk de rijervaringen beinvloedt? Dat horen we binnenkort van eigenaar Barry en zijn top-motormonteur Bart Sassen. π€
De MT-10 van Bart wordt op dit moment uitgerust met wat mechanische aanpassingen en als dat klaar is wordt ook die fiets van de door meester Johan ontwikkelde software voorzien. πͺπ»πͺπ»πͺπ»
Heb je ook een motorfiets die wel wat chiptuning kan gebruiken? Laat het ons weten! info@go-eco.nl